Wednesday, September 9, 2009

what's love got to do with it?

I've been watching Ada Apa Dengan Cinta a thousand times and only now i got inspired to write something. Im goin to write it in Bahasa Malaysia due to my current mood. Haha.Thank you Rangga. =D


Ada apa dengan cinta?. Ada apa dengan aku?. Kadang-kadang ia buat aku tertanya, sebab apa cinta itu wujud? Kenapa?.

Kerna cinta lah aku berada di sini. Kerna cinta lah aku masih berdiri. Kerna cintalah aku masih terdiam. Kerna cinta lah aku masih menunggu.

Menunggu akan sampainya hari di mana aku menjadi orang yang akan berjalan di samping mu di waktu kau menjadi raja sehari.

Menunggu akan sampainya hari di mana aku terjaga dari tidur dan menyedari ada bidadari di sisi.

Menunggu akan sampainya hari di mana aku berada di sisi katil bersama mu menyambut kehadiran orang baru di dalam hidup kita.

Menunggu akan sampainya hari di mana melihat dia mulai berjalan.

Menunggu akan sampainya hari di mana kita melihat dia berjaya.

Menunggu akan sampainya hari di mana kita bersama-sama melalui hari tua.

Menunggu akan sampainya hari di mana kita bertemu semula di syurga.

Aku kan terus menunggu. Kerna cinta aku kan terus bersamamu.

Kalau di takdirkan kita bersama aku berjanji, bagai Sang Malaikat ku akan menjaga mu hingga akhir hayatku.

Semua nya kerna cinta. Jadi ada apa dengan cinta?

Hanya ada aku dan kamu. =)

(corny nye.)



No comments: